ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΑΑΑΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ

Ααααααααα δεν είμαστε καλά..λοιπόν τα λαμόγια πιά προκαλουν απροκάλυπτα[εσκεμμένος ο λεκτικός πλεονασμός]..αφήνουν το αποτυπώμά τους,φανερά...χθές λοιπόν εγιναν τα εγκαίνια -αποκαλυπτήρια, αγαλματος Κενταύρου στήν Αγρια του Βόλου....και τί ειδαν έκπληκτα ,τα ερμα τα παιδιά τα Βολιώτικα....ενα τερατούργημα[και ειναι και μεγάλο παναθεμάτο..5 μέτρα]...ενα φολιδωτό ερπετοειδες πλάσμα..εναν δρακονιανό κένταυρο..δυστυχώς στήν εικόνα πιό κάτω δέν φαίνεται καλά..και ο καλλιτέχνης;;ενας Γάλλος ονόματι ..YVON LE BELLEC.΄μακάρι νά ξέραμε τήν καταγωγή,τήν οικογένεια του, κάποια στοιχεία παραπάνω πέρα από τα τυπικα για αυτον ....μάλλον θα καταλήγαμε σε ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις....από μια ματια που έριξα σε αλλα εργα του..μέ μαυρες κρόνιες μασκες ασχολείται... τέλος πάντων το θεμα ειναι πώς κανείς δέν αντέδρασε εκει στο Βόλο....και τι νά πούν βέβαια οι ανθρωποι...Τό σχόλιο και η φωτογραφία από τήν olymbia.gr

 

Λεφτά υπάρχουν… για τους κολλητούς του Ρασπούτιν.

Εάν έβαζαν μία καλαίσθητη αναπαράσταση κάποιου Έλληνα γλύπτη με το απαράμιλλο κάλλος της γνήσιας αισθητικής και αρμονίας, θα έβγαιναν τα απόβλητα των Παρισίων και θα τα ονόμαζαν “κιτς”.
Θαυμάστε την σύγχρονη τέχνη του ρασπούτιν και των υπολοίπων που από τραινάκι στο Παρίσι έγιναν κυβέρνηση και καθεστώς στην Ελλάδα… Το Life style του χλιμίντζουρα.
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ
Ο “ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ”  ΠΟΥ ΦΙΛΟΤΕΧΝΗΣΕ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΓΛΥΠΤΗΣ Yvon Le Bellec ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΒΟΛΟΥ.
Γ.Τ.

4 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Δέν θέλω να πιστέψω τα όσα υπονοούνται..

να υποθέσω οτι παριστάνει την θωράκιση πιθανόν της εποχής με παρόμοια μεταλλικά "λέπια"..

απο την άλλη, δέν με αφήνει να "αγιάσω" την σκέψη μου η γενική παρουσία..
μα Περσικό τόξο ο Κένταυρος;
και Περσικά πασούμια η αναβάτης (?)
και Περσικά διακοσμητικά κεφαλής;

τι να πεί κανείς..

μήπως πρέπει να πάρουμε περισσότερο σοβαρά τον Παυσανία και τον Λουκιανό στον "Μένιππο" και τον Φιλόστρατο και τον Δικαίαρχο και τον Πλούταρχο για τον Τίμαρχο..

η υπόθεση έχει περισσότερο "ζουμί" απο ότι φαντάζεται ο κοινός νούς..

καλησπέρα..

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα Ευρύνοε..Δυστυχώς η υπόθεση εχει πράγματι πολύ ζουμί..μά παρα πολυ...οσο γιά τούς προπάτορες συγγραφείς που αναφέρεις μάς τά εχουν πεί ολα..εμείς δέν δωσαμε ποτέ τήν πρέπουσα σημασία..τί να σού πω εχω κερώσει..καληνύχτα καλέ μου φίλε..

εργδημεργ είπε...

Λα σαχλαμάρα! (Όπως λέμε "Λα Τραβιάτα"! :-) )

Φυσικα, ο διεθνως άγνωστος (και καλλιτεχνικως ασήμαντος) κύριος Λεμπελλέκ τσέπωσε αρκετα ευρωπαϊκα χρήματα - μαζι με διάφορα εγχώρια πολιτικα λαμόγια, φαντάζομαι.

Τώρα, όσο για το μεταφυσικον του πράγματος, όντως συμφωνω πως έχει πολυ ζουμι. Άγαλμα ερπετοειδους στην Αγρια (και γιατί εκει; για να "φράξει" τη νοτιονατολικη είσοδο του Βόλου; ), η μοντέρνα "Αργω" "εξαφανίζεται" απο το "πάρκινγκ" της στον λιμενοβραχίονα του Βόλου (βλέπε σχετικες αναρτήσεις του adena.blogspot.com)... Τί θέλει να πει το ποιητη;

Πάντως, ό,τι κι αν θέλει να πει, τα πράγματα έχουν πάρει τη συμπαντικη τροπή τους και δεν γυρίζουν πλέον. "Επανατλαντισμος" της σημερινης Ιωλκου δεν νοείται.

Υγ: Αυτος ο Λεμπελλέκ... ρε, μπας κι είν' "αδελφος" τακατάκας; Ποιος να ξέρει...

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Εργοδότη!!!!!!!!!!!!σωστόοοοοος!!!!!υπογραμμίζω τό"επανατλαντισμός δέν νοείται"καί σιγά πού δέν είναι "αδερφός"..μωρέ είναιιι.....αλλά δέν βαριέσαι ας τους νά κουρεύονται..δέν θά τους περάσει...